søndag 19. april 2009

Hagemessen på Lillestrøm 2009

Med fare for selvskryt må jeg si at hageGals stand på messen var den mest spennende av alle :)  Jeg dro opp fredag formiddag med frøplanter som ikke hadde bukket under av lusekuren, og fikk gleden av å stå på stand noen timer. Jeg kom til dekket bord, flinke og ivrige hageGale har gjort en kjempeinnsats for å få i stand standen. Takk til alle sammen, spesielt Sigrid har lagt ned enormt mye tid og er på stand hver dag under messen. 

Det var kjempeartig å se hvor interessert folk var i plantene ulike medlemmer av forumet hadde hatt med seg. Vi hadde stauder, ett- og toårige, grønnsaker og urter. Her var det mange godbiter! Virkelig trangt om plassen ble det da Marosa kom med sine 200 STORE og flotte eksemplarer. Neste år trenger vi større plass :)

Vi promoterte forumet og fikk mange underskifter på kampanjen om flere og bedre hageprogrammer på tv på kveldstid.

Og sååå koselig å få hilse på mange hageGale, bl.a Sigrid, snuffeldyret, Marosa, LTA, ellea, Katsura, raell, Pulsatilla. Ellea skriver i bloggen sin at Lizzi sto på pellisstanden vegg i vegg med oss. Det visste jeg ikke, da hadde jeg så klart stukket innom og hilst på!

Se så flott stand vi hadde!

002

9 kommentarer:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Flott å se, Ninni, dere har vært veldig flinke! :D

Ellen Walnum sa...

Det var en fantastisk flott stand var det, og definitivt blandt de mest besøkte. Det er jo et luksusproblem at jeg ikke fikk snakket med deg fordi det var så mye folk hele tiden:-)

Unknown sa...

Ja det høres så gøy ut!! Søren at jeg ikke fikk den med meg. Ja ja..

Marit sa...

Dere har vært kjempeflinke!

Skikkelig fantastisk PR for hagegal :-)

Gry sa...

Så bra! Og bra med kampanje for hageprogram på kveldstid.

Berit sa...

Det ser kjempeflott ut! Er så lei for at jeg ikke kunne komme meg dit.

elle-melle sa...

Godt jobba!
Skulle gjerne ha vært der jeg også, men det var for langt unna - synd.

Min Verden sa...

Jeg lå på magen og luket kveke, men jeg skulle vel kanskje tatt meg en tur :) H.

Gry sa...

Helt i orden at du lagrer bildet fra fotobloggen min Ninni. Det er bare hyggelig at du liker det!