torsdag 4. september 2008

Dette er helt nytt for meg, og jeg må finne ut hvordan det virker før det blir sving på siden. Der fikk jeg lastet opp et bilde ser jeg. :)

Men det skulle ligge under teksten, så et eller annet har jeg gått glipp av. Ikke så lett den første gangen! Men jeg finner nok ut av det etter hvert som jeg bruker bloggen tenker jeg.

Denne teakgruppen fra Kircodan fikk jeg tak i på finn for 2000,-. Et varp! De så ikke ut, men etter en omgang teakrens ble de fine.



Neste gang skal jeg skrive om sauer, men akkurat nå rekker jeg ikke mer...

5 kommentarer:

Aud sa...

Gratulerer med blogg, kjekt med flere Hagegale her :;-)

Nina i Paradiset sa...

Velkommen hit!
:)

hildeG sa...

lekkert bilde...

Elisabeth sa...

Grattis med både blogg og "teakvarp".
Morsomt at så mange vil prøve seg i bloggverden, det er utrolig morsomt, bare vent å se ;)

Lene fra Lillehammer sa...

Grattis med blogg til deg Ninni! Jeg legger deg på siden min og håpe det går bra. Gleder meg til neste gang når du skal skrive om sauer????!