onsdag 31. mars 2010

Ny KONKURRANSE med bokpremie


Som tidligere nevnt har jeg hatt en gjennomgang av metrene mine med hagebøker og funnet flere som gjentar seg selv. Jeg eier ikke motstandskraft  når det gjelder planter og hagebøker! Bøker om krukker har jeg flere av, nå kan denne bli din :)

Som sist, blir det en gjettekonkurranse. Denne gangen skal du gjette hvor mange terracottakrukker jeg har, stort og smått skal regnes med. Den som tipper nærmest vinner. Er det flere med riktig svar, trekkes vinneren av disse.

Dette du skal gjøre:
1. Skrive svaret ditt i dette innlegget
2. Linke konkurransen i din egen blogg
3. Legge deg til som eller være følger av bloggen min

Treningen finner sted lørdag 10 april.  Lykke til!

29 kommentarer:

Tonerose sa...

hmmmm... Dette var vanskelig! Alt skal regnes med?? hm, da tipper jeg 67stk!

Så gøy med ny konkurranse!! Ser ut som en spennende bok! :o)

Stor klem fra meg!

Liv sa...

Så moro dette var.
Men det er jo omtrent umulig å vite dette. Jeg tror nok du har endel flere potter enn meg, så 50 kan vel være et fint tall å prøve.
Forsøkte å legge inn bilde da jeg registrerte meg som følger av din blogg, men noe ble feil. Jeg får prøve det siden.

Liv sa...

Jøss, jammen ble bildet med :)))

amkjers sa...

Vel, jeg har veldig mange og jeg tror du er enda ivrigere enn meg i hagen så jeg gjetter på 461 stk. terrakottapotter. God påske.

Linda sa...

Huff den var lei... Jeg tipper med stort og smått 120... Jeg linker konkurransen til siden min senere i dag:) Takker hilsen, og ja jeg håper de som skal være foran kommer foran og ikke bak... Håper jeg har lært nå... Klem

Marie sa...

Eg gjettar 48 :)

Hagebøker får ein aldri nok av :)

God påske :)

Vivishagerom sa...

Det første tallet som kom opp var 134. Det høres mange ut, men jeg tror du har så mange.

God påske til deg.

Lev Livet Lett Lokki sa...

Så artig og for en herlig premie!
Ja hva skal en si...23 - jeg tror du har 23 stykker.
Riktig God Påske!!
Klem Lokki
PS tusen takk for hilsen hos meg, det var kost ❧

Mia sa...

Jag tillhör nog den som överdriver igen, men själv har jag gott över 200 stk och du har säkert inte mindre så 247 stycken blir mitt bud :)

Hage foto og natur sa...

Jeg tipper du har 517 terracottakrukker!
Legger link på min blogg!
God Påske!:)

Mine Blomster sa...

Tallet 73 kommer frem her... Morsomt!!
Du er allerede linket til min blogg, og jeg har fulgt deg så lenge jeg har blogget;O))))
Ha en fin påske
Klem

abigael sa...

næh.... 117? det er mange potter som må vaskes og stelles med da.. ;)

Mari Anne sa...

Jeg gjetter på 79 potter.

Lene fra Lillehammer sa...

Hei du! Dersom du ønsker avleggere av pelliser så bare rop ut. Nå får jeg jo drøssevis av avleggere til den jeg har på bildet i bloggen men den vet jeg desverre ikke navnet på og den kjøpte jeg for en del år siden. Men den er ihvertfall fylt og lysrosa. Jeg har også en lys rosa Mårbacka som har begynt å skyte fart, så som sagt, bare si ifra dersom du vil ha.
Når det gjelder erteblomst er det utrolig mange fine og mange av de dufter jo bare himmelsk. Selv har jeg jo hatt massevis av matucana som har verdens beste duft, men den fikk jeg ikke samlet frø av i fjor da snøen kom så brått. Men du, når det gjelder ønsket ditt om lys lilla erteblomst til krukke, har du sett på siden der hvor jeg har bestilt frø? Der har de en nydelig en for krukke som heter Cupid Lavender. Her er linken:
http://www.englishsweetpeas.co.uk/baskets-containers-c-5/sweet-pea-cupid-lavender-p-92
Ha en fortreffelig dag da Ninnivenn, vi snakkes vet du!

Hilsen fra landet sa...

Jeg tipper 344 :-D God påske til deg!

IngunnBW sa...

Her var det mange morsomme forslag :) Jeg synes dette er så moro, artig å se hvordan dere tenker! Takk for at dere er med :)

Claus Dalby sa...

Kære Ninni,

Nu skal du altså have en lille hilsen fra mig også. Du må være en af de flittigste havebloggere i Skandinavien, og du spreder så megen glæde med dine mange små søde kommentarer - ikke kun hos mig, men også hos rigtig mange andre, kan jeg se. Ninni, du er et meget givende menneske. Tak for det.

Og så må jeg også sige, at det er en dejlig blog med meget fine billeder, du har. Fin, fin haveplan nedenfor også. Du overkommer meget.

Rigtig god påske.

Klem fra Claus

FO - 2 sa...

72 ;))

GOD PÅSKE! :))

astrid sa...

Jeg gjetter på 215 potter.
Ha en riktig fin vår!

Anne (Moseplassen) sa...

hm. stor og smått?
Vel, nå kan jeg ikke riktig komme på om du har pellissamling, de som har peillisdilla har gjerne tre ganger flere små terakottapotter enn andre... Jeg tipper 80. Det er altfor mange om du ikke har mange små, men samtidig trolig for få om du har mange små.. hehe.

God påske da Ninni!

Huset på landet sa...

Hei!
Det var jammen en fin blogg!
Veldig mange fine bilder. Gleder meg til å følge deg!

Jeg tipper på 189 stk.
Men min kjære mann vil også være med :-)) Han tipper på 98 stk ( og han sier hvis du har fler bør du kaste dem... Hi-hi...)

God påske fra Line

Marita sa...

Spennende med konkurranse! Jeg tipper du har 213 krukker med stort og smått.
Har lagt deg til som blogg jeg følger i min blogg :)

Lisbeth (countryliv) sa...

Hej Ninni du har sikkert rigtig mange krukker, men teracotta? Da gætter jeg på 135... God påske - rigtig dejlig blog og flotte billeder:-) Mange hilsner fra LIsbeth

Linda sa...

Tidlig oppe du:) Ja du burde ta deg en tur til dyhre, vel verdt det, og betjeningen er kjempehyggelige. Jeg kommer tilå ta mange turer fremover, og følge med på hva de får inn... skulle jo ikke ha så mye i år da men... Han som driver det heter Stein og er veldig engasjert og hyggelig, og slår gjerne av en prat når han har tid:)
Har jobbet i natt jeg, skal snart hjem og kaste hodet på puten, det skal bli godt:) Laget to innlegg i natt da:)(kommer utover dagen) veldig koselig å suse rundt her inne, så lenge natten er rolig:) Ha en super dag. Det skulle vel ikke regne så mye i dag... jeg krysser fingrene for det:)Håper solen skinner når jeg våkner:) Klem

ChatrinesLiving sa...

198 krukker:)

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg:)
Hærlig med hage! Jeg gleder meg til min bli snefri (om et par månder...)

Ha en superfin påske!
Klem fra Chatrine:)

Flugo sa...

Jeg tror du har 417 stykker, men skulle ikke undre meg om du har endal flere...

Jeg er relativ fersk hageeier og helt fersk blogger, og er blitt veldig inspirert av blgogen din. Oppdaget den for et par dager siden. Er blitt følger av siden din nå.

Besøk gjerne min blogg her: For en flott blogg du har! Og hagen din må være veldig fin :-)

Jeg er fersk hageeier og blogger, og fant din side etter å ha klikket meg rundt omkring på nettet. Den første hagebloggen jeg fant var var Twins hage, og derfra har jeg funnet enda flere.

I et av mine innlegg har jeg satt opp siden din som en av dem som har inspirert meg. Ta gjerne en kikk innom hos meg: http://ombokerogblomster.blogspot.com/

God påske!

Unknown sa...

det første som slo meg var 143...men da er du jo ikke hektet...så jeg tipper 617...
ha en super uke:)))

Anita sa...

Jeg vil også være med!!!
Ca. 317 potter tror jeg du har:)
Ha en fin uke!

Klem Anita

Anita sa...

Jeg vil også være med!!!
Ca. 317 potter tror jeg du har:)
Ha en fin uke!

Klem Anita